• Obvestila
  • Dogodki
  • Šola
    • Hišni red in pravila
    • Svet zavoda
    • Svet staršev
    • Zdrava šola
    • Šolski sklad
    • Publikacije
    • Razširjen program
    • Projekti
      • Erasmus
      • EKSRP
      • Krokus
      • Medgeneracijsko branje
  • Učenci
    • Jedilniki
    • Interesne dejavnosti – krožki
    • Knjižnica
    • Dnevi dejavnosti
    • Tekmovanja
    • Projektne in raziskovalne naloge
    • Obvezni in izbirni predmeti
    • Nadarjeni učenci
    • NPZ
    • Vozni red
    • Karierna orientacija
  • Starši
    • Publikacije
    • Roditeljski in govorilne ure
    • Jedilniki
    • Nasveti za starše
    • Svetovalna služba
    • Učbeniški sklad
    • Obrazci
  • O šoli
  • Kontakt
Osnovna šola Hajdina
  • Obvestila
  • Dogodki
  • Šola
    • Hišni red in pravila
    • Svet zavoda
    • Svet staršev
    • Zdrava šola
    • Šolski sklad
    • Publikacije
    • Razširjen program
    • Projekti
      • Erasmus
      • EKSRP
      • Krokus
      • Medgeneracijsko branje
  • Učenci
    • Jedilniki
    • Interesne dejavnosti – krožki
    • Knjižnica
    • Dnevi dejavnosti
    • Tekmovanja
    • Projektne in raziskovalne naloge
    • Obvezni in izbirni predmeti
    • Nadarjeni učenci
    • NPZ
    • Vozni red
    • Karierna orientacija
  • Starši
    • Publikacije
    • Roditeljski in govorilne ure
    • Jedilniki
    • Nasveti za starše
    • Svetovalna služba
    • Učbeniški sklad
    • Obrazci
  • O šoli
  • Kontakt

Nadarjeni učenci

  • Home
  • Nadarjeni učenci
  • Področja nadarjenosti

Področja nadarjenosti

  • Posted by skrbnik
  • Categories Nadarjeni učenci
  • Date 09/06/2021

Miselno-spoznavno področje

  • razvito divergentno mišljenje (fleksibilnost, originalnost, fluentnost),
  • razvito logično mišljenje (analiza, posploševanje, sposobnost sklepanja),
  • nenavadna domišljija,
  • natančnost opazovanja,
  • dober spomin,
  • smisel za humor.

Učno-storilnostno področje

  • široka razgledanost,
  • visoka učna uspešnost,
  • bogato besedišče,
  • hitro branje,
  • spretnost v eni od umetniških dejavnosti,
  • motorična spretnost in vzdržljivost,
  • visoke aspiracije in potreba po doseganju odličnosti,
  • radovednost,
  • raznolikost in močno izraženi interesi,
  • vztrajnost pri reševanju nalog,
  • visoka storilnostna motivacija,
  • uživanje v dosežkih.

Socialno in čustveno področje

  • nekonformizem,
  • močno razvit občutek pravičnosti,
  • neodvisnost in samostojnost,
  • sposobnost vodenja in vplivanja na druge,
  • izrazit smisel za organizacijo,
  • empatičnost.

Značilnosti, ki jih lahko ovirajo pri uspešnem delu

  • nezainteresiranost za šolo in udeležbo v šolskih dogajanjih,
  • strah pred spraševanjem,
  • nizka samopodoba,
  • pomanjkanje samozaupanja,
  • nesposobnost tvornega delovanja pri skupinskem delu,
  • učenca ni možno motivirati z običajnimi spodbudami (dobrimi ocenami, z nagrajevanjem pridnosti, navdušenjem učitelja …),
  • slaba pozornost,
  • hiperaktivnost,
  • čustvena in socialna nezrelost.

[button link=”http://os-hajdina.splet.arnes.si/2014/09/07/znacilnosti-nadarjenih-ucencev/”] NAZAJ[/button]

  • Share:
author avatar
skrbnik

Previous post

Delo z nadarjenimi učenci
09/06/2021

Next post

Odkrivanje nadarjenih učencev
09/06/2021

You may also like

Odkrivanje nadarjenih učencev
6 septembra, 2021

Odkrivanje nadarjenih učencev je strokovno zahtevno opravilo. Poteka v treh stopnjah: 1. evidentiranje, 2. identifikacija, 3. seznanitev in pridobitev mnenja staršev. EVIDENTIRANJE Učni uspeh, dosežki (performance), učiteljevo mnenje, tekmovanje, hobiji, mnenje šolske svetovalne službe. IDENTIFIKACIJA Vključuje naslednja merila: Ocena učiteljev …

Delo z nadarjenimi učenci
6 septembra, 2021

TEMELJNA NAČELA DELA Z NADARJENIMI širitev in poglabljanje temeljnega znanja, hitrejše napredovanje v procesu učenja, razvijanje ustvarjalnosti, uporaba višjih oblik učenja, uporaba sodelovalnih oblik učenja, upoštevanje posebnih sposobnosti in močnih interesov, upoštevanje individualnosti, spodbujanje samostojnosti in odgovornosti, skrb za celostni …

Nadarjeni učenci
6 septembra, 2021

KONCEPT ODKRIVANJE IN DELO Z NADARJENIMI UČENCI V OSNOVNI ŠOLI Leta 1999 je strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje sprejel koncept: NADARJENI – ODKRIVANJE IN DELO Z NADARJENIMI V OSNOVNI ŠOLI (http://www.zrss.si/pdf/SSD_nadarjeni%20koncept.pdf) SAMOEVALVACIJSKO POROČILO – NADARJENI – OŠ HAJDINA …

Zadnje objave

Ureditev in vzpostavitev delovanja in ponudbe informacijsko – prodajnega središča Medgeneracijskega centra dejavnosti Hajdina
15Jun2022
PROJEKT ERASMUS+ “Z ROKO V ROKI ZA ZELENO PRIHODNOST”. GOSTOVANJE OŠ VIS
08Jun2022
TRETJE SREČANJE MEDGENERACIJSKE SKUPINE (EKSKURZIJA V MURSKO SOBOTO)
06Jun2022
02/788-12-60
Sp. Hajdina 24 2288, Hajdina
tajnistvo @os-hajdina.si
Standardni delovni čas

Spletna stran Osnovne Šole Hajdina. Stran je zgrajena na osnovi Wordpress.

Login with your site account

Lost your password?