Nadarjeni

učenci

Nadarjeni

učenci

Koncept odkrivanja in delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli

Leta 1999 je strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje sprejel koncept: 

Literatura:

Seznam vseh interesnih dejavnosti, tekmovanj, raziskovalnih nalog ipd. najdete na spletnih straneh šole in v Publikaciji.

Koncept Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli (1999), Ljubljana, Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, 15. 5. 2006.

Operacionalizacija koncepta: Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli, 2000, Ljubljana, Zavod republike Slovenije za šolstvo.

Delo z nadarjenimi učenci

Temeljna načela dela z nadarjenimi učenci:

Oblike dela z nadarjenimi učenci: 

Področja nadarjenosti

Miselno-spoznavno področje:

Učno-storilnostno področje:

Socialno in čustveno področje:

Značilnosti, ki jih lahko ovirajo pri uspešnem delu:

Značilnosti nadarjenih učencev

Tri tipične značilnosti, ki veljajo za nadarjene, je opisala Ellen Winner v svoji knjigi Nadarjeni otroci, Miti in resničnost (2005, 2, 3). 

Pravi, da je za nadarjene značilno naslednje:

Na te tri načine se nadarjeni otroci kvalitativno razlikujejo od povprečnih otrok, ki so pridni oziroma marljivi in motivirani za delo in ki prav tako lahko dosežejo velike uspehe.

Skip to content