• Obvestila
  • Dogodki
  • Šola
    • Hišni red in pravila
    • Svet zavoda
    • Svet staršev
    • Zdrava šola
    • Šolski sklad
    • Publikacije
    • Razširjen program
    • Projekti
      • Erasmus
  • Učenci
    • Jedilniki
    • Interesne dejavnosti – krožki
    • Knjižnica
    • Dnevi dejavnosti
    • Tekmovanja
    • Projektne in raziskovalne naloge
    • Obvezni in izbirni predmeti
    • Nadarjeni učenci
    • NPZ
    • Vozni red
    • Karierna orientacija
  • Starši
    • Publikacije
    • Roditeljski in govorilne ure
    • Jedilniki
    • Nasveti za starše
    • Svetovalna služba
    • Učbeniški sklad
    • Obrazci
  • O šoli
  • Kontakt
Osnovna šola Hajdina
  • Obvestila
  • Dogodki
  • Šola
    • Hišni red in pravila
    • Svet zavoda
    • Svet staršev
    • Zdrava šola
    • Šolski sklad
    • Publikacije
    • Razširjen program
    • Projekti
      • Erasmus
  • Učenci
    • Jedilniki
    • Interesne dejavnosti – krožki
    • Knjižnica
    • Dnevi dejavnosti
    • Tekmovanja
    • Projektne in raziskovalne naloge
    • Obvezni in izbirni predmeti
    • Nadarjeni učenci
    • NPZ
    • Vozni red
    • Karierna orientacija
  • Starši
    • Publikacije
    • Roditeljski in govorilne ure
    • Jedilniki
    • Nasveti za starše
    • Svetovalna služba
    • Učbeniški sklad
    • Obrazci
  • O šoli
  • Kontakt

Erasmus

  • Home
  • Erasmus
  • O projektu Erasmus+: Z roko v roki za zeleno prihodnost

O projektu Erasmus+: Z roko v roki za zeleno prihodnost

  • Objavil Janko Kandric
  • Kategorije Erasmus
  • Date 03/18/2022

Na razpisu Erasmus+ 2021 (Mobilnost osebja in učencev v splošnem šolskem izobraževanju za neakreditirane institucije) je bil izbran tudi projekt OŠ Hajdina Z roko v roki za zeleno prihodnost.

V projektu bomo sodelovali s šolo Marie Montessori iz Nemčije (Elternkreis Montessorischule München) in Osnovno šolo Vis iz Hrvaške (Osnovna škola Vis).

Erasmus+ je program Evropske unije na področju izobraževanja, usposabljanja, mladine in športa za obdobje 2021–2027, ki naslavlja mednarodno sodelovanje na področju izobraževanja, usposabljanja, mladih in športa. Namen programa Erasmus+ je dvig kakovosti izobraževanja in usposabljanja ter s tem krepitev socialne kohezije in konkurenčnosti gospodarstva Unije; izobraževanje, usposabljanje, mladina in šport so ključna področja, ki državljane Evropske unije podpirajo pri osebnem in poklicnem razvoju. Z visokokakovostnim, vključujočim izobraževanjem in usposabljanjem ter priložnostnim in neformalnim učenjem se mladim in udeležencem vseh starosti zagotovijo kvalifikacije in spretnosti, potrebne za njihovo pomembno sodelovanje v demokratični družbi, medkulturno razumevanje in uspešne prehode na trgu dela.  Erasmus+ želi omogočiti sodelovanje čim večjemu številu posameznikov, še posebej tistim iz okolij z manj priložnostmi, ter kot ključne izpostavlja vsebine in aktivnosti  vključevanja, ohranjanja okolja (zeleni Erasmus+) in prehoda na digitalno družbo.

Splošni cilj programa je z vseživljenjskim učenjem podpirati izobraževalni, poklicni in osebni razvoj ljudi na področju izobraževanja, usposabljanja, mladine in športa v Evropi in po svetu ter s tem prispevati k trajnostni rasti, kakovostnim delovnim mestom, socialni koheziji, spodbujanju inovacij ter krepitvi evropske identitete in aktivnega državljanstva. Zato je program ključni instrument za oblikovanje evropskega izobraževalnega prostora, podpiranje izvajanja evropskega strateškega sodelovanja v izobraževanju in usposabljanju in njegovih sektorskih programov, za spodbujanje sodelovanja na področju mladinske politike v okviru strategije EU za mlade za obdobje 2019–2027 ter razvijanje evropske razsežnosti v športu. POSEBNI CILJI

Posebni cilji programa so:

· spodbujanje učne mobilnosti posameznikov in skupin ter sodelovanja, kakovosti, vključevanja, enakosti, odličnosti, ustvarjalnosti in inovativnosti na ravni organizacij in politik na področju izobraževanja in usposabljanja;

· spodbujanje mobilnosti za neformalno in priložnostno učenje ter aktivnega udejstvovanja mladih, pa tudi sodelovanja, kakovosti, vključevanja, ustvarjalnosti in inovativnosti na ravni mladinskih organizacij in politik;

· spodbujanje učne mobilnosti športnega osebja ter sodelovanja, kakovosti, vključevanja, ustvarjalnosti in inovativnosti na ravni športnih organizacij in politik.

Prednostne naloge programa ERASMUS+ so vključevanje in raznolikost, digitalna preobrazba, okolje in boj proti podnebnim spremembam ter udeležba v demokratičnem življenju.

Projekt OŠ Hajdina z naslovom Z ROKO V ROKI ZA ZELENO PRIHODNOST ima tri glavne cilje:

  • učenje na prostem
  • skrb za okolje
  • uvajanje sodobnih pedagoških pristopov.

Glavne teme projekta so »zelene« spretnosti, ozaveščanje o Evropski uniji in novi pristopi učenja in poučevanja.

Učenje na prostem predstavlja izjemno priložnost za vračanje vzgojno-izobraževalnega dela v naravo, za kognitivno učenje in spodbujanje zdravega življenjskega sloga.

Izobraževanje in senzibilizacija učencev o potrebi po ohranjanju narave (šolskega in krajevnega okolja), s poudarkom na lastni odgovornosti, sta pomembna cilja in naša velika odgovornost.

Uvajanje sodobnih pedagoških pristopov za zagotavljanje večje kakovosti tako na vzgojno-izobraževalnem področju kot tudi na ostalih področjih dela mora ostati naša trajna zaveza.

Na projekt smo se prijavili, ker želimo izboljšati strategije in način poučevanja, omogočiti učiteljem strokovno in didaktično izpopolnjevanje ter izmenjavo dobrih praks. Prav tako želimo doseči večjo prepoznavnost šole in poudariti evropsko dimenzijo. Pri načrtovanju aktivnosti smo izhajali iz potreb in izzivov, s katerimi se trenutno spoprijema naša šola.

  • Share:
author avatar
Janko Kandric

Previous post

O projektu Krokus
03/18/2022

Next post

Pomembni dokumenti in gradiva
03/18/2022

Morda vas tudi zanjima

Poročilo o izvedeni mobilnosti Erasmus+ KA1, sledenje na delovnem mestu in skupinska mobilnost učencev
20 aprila, 2022

Med 30. 3. in 3. 4. 2022 je potekala mobilnost projekta Erasmus+ (»Z roko v roki za zeleno prihodnost«) v Nemčiji; sledenja na delovnem mestu se je udeležilo pet učiteljev: Mitja Vidovič, Andreja Novak, Janja Bratuša, Mojca Purg in Tatjana …

GALERIJA
18 marca, 2022

2. razred 6.razred Elementarne igre, 2. razred 3. razred

Partnerske šole
18 marca, 2022

MONTESSORISCHULE HOHENBRUNN: https://www.montessorischule-hohenbrunn.de/kontakt/ OSNOVNA ŠKOLA VIS: http://os-vis.skole.hr/

Zadnje objave

SKLEP O RAZPISU VOLITEV PREDSTAVNIKOV SS V SZ 2022
16Maj2022
HAJDINSKA TRŽNICA 2022
15Maj2022
Volitve predstavnikov delavcev v Svet zavoda OŠ Hajdina z enoto Vrtec
06Maj2022
02/788-12-60
Sp. Hajdina 24 2288, Hajdina
tajnistvo @os-hajdina.si
Standardni delovni čas

Spletna stran Osnovne Šole Hajdina. Stran je zgrajena na osnovi Wordpress.

Login with your site account

Lost your password?